Mysa barbacka

Idag hade jag bestämt mig för att inte rida. Men det var strålande sol och fem plusgrader, så jag insåg att det gällde att passa på. Men sadel orkade jag inte greja med idag, det fick bli en kort barbackatur istället! 
 
Vi skrittade längs skoterleden och sedan vidare uppför nya grusvägen som var skottad och bra. En rejäl backe är det... 
 
 
Vi fortsatte en bit på den vägen innan vi vände hemåt igen. Min korta tur blev visst 1 ½ timme lång. :-P Hampus kändes så fin, han får ju jobba genom kroppen ordentligt i skritten, speciellt som det är både uppför och nedför. 
 
Här fotar jag från översta platån... Det är alltså träden där nere som vi inledde ridturen genom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0