Hästarna

Skriver om mina hästar och våra äventyr tillsammans.

Det roligaste som finns!

Kategori: Ariel

I lördags åkte vi på äventyr. Det är verkligen det roligaste som finns! Att åka iväg med sin bästa kompis och upptäcka nya ställen tillsammans. :-D
 
Den här gången blev det Sånga, till min kompis J som har en fin ridbana. Vi har pratat om att jag skulle komma och rida Ariel där ända sedan J anlade ridbanan, men nu började tiden rinna ut. ;-)
 
Först värmde jag upp Ariel (hon älskade verkligen underlaget och ville rejsa hela tiden) innan J provred lite. Hon visade mig en riktigt intressant övning för att få Ariel att ta mer stöd i vänstertygeln (dvs egentligen att få mig att sluta dra i högertygeln. :-P) och sedan fick jag sitta upp och testa lite. Vi blev filmade och här är länken!
 
 
Sedan fick Ariel en skön dusch innan hon fick gå ut i hage. Det var populärt! Jag var lite bekymrad över att hon skulle vara trött av all ridning, men tydligen inte... ;-)
 
Kommentera inlägget här: