Hästarna

Skriver om mina hästar och våra äventyr tillsammans.

Packa, packa, packa

Kategori: Flytten

Igår åkte jag med transporten till ridbanan. Efter en del pustande och fixande lyckades jag få plats med åtta bommar, 12 hinderstöd, fem plank, 12 sockerbitar och sex markbommar. Kvar till senare blev fyra bommar och grinden. 
 
Sedan körde jag hem transporten och fortsatte lasta in hästgrejer. Det gäller att tänka smart, så utrymmena används maximalt, samtidigt som de saker jag kommer behöva redan dag ett är lättillgängliga. 
 
Packade in nästan allt som hästarna behöver, har några småsaker kvar samt att jag måste tvätta några schabrak innan jag kan packa alla de. Sedan lämnar jag kvar en del hästgrejer som jag kan ta ned vid behov, har mer utrymme här uppe än där nere. ;-)
 
 
Kommentera inlägget här: