Globen-rapport

Allmänt / Permalink / 1
Det blev lite shopping, men framförallt en massa dressyr. Något som var mer magiskt och inspirerande än jag tänkt mig. Vi hade kanonbra platser, på tredje raden, så man verkligen såg allt som hände på ridbanan. Några hästar var vackrare än andra och äntligen fick jag se Briar live. Han var mycket snyggare än jag tänkt mig, tur i oturen att jag inte avlar halvblod...

Jag stannade vid SUFF:s monter några gånger och pratade, den verkade vara välbesökt. Det var fullt med fina bilder på väggarna, riktigt bra PR för fjordhästen. När jag stod där började vi prata pass, varvid en tjej från Jordbruksverket lade sig i och berättade att från och med juni 2009 skall alla rasföreningar ha likadana pass. Hm... Det kommer förmodligen påverka mig också... Även om de färdiggjorda passen inte behöver bytas ut.

Slutligen en stor kram till dekaltext.com som gav mig en fjordhästdekor alldeles gratis!: :-D
#1 - - Jennika:

Jag har tittat på TV från Globen mest hela dagen. Hann stryka 52 handdukar, 36 örngott och fyra dukar under tiden. Så nu är det tomt i strykhögen.

Det är gott att förena nytta med nöje.

Till top