Sommaren 2011

Nej, det blir ingen Rimboritt för mig och Hampus i år. Hans ledighet har blivit bestämd till vecka 24-27 och Rimboritten går först vecka 29. Känns lite tudelat, det hade varit roligt att vara med men samtidigt så är jag tveksam till om vi skulle ha hunnit komma i form. Nu får vi ett år till på oss att träna. :-)

Det som är bra med vecka 24-27 är att jag och Ariel kommer hem från vårt semesteräventyr veckan innan, så det är perfekt att dra ned på hennes träning under en månad och fokusera på Hampus. Ariel kommer garanterat behöva vila lite efter all backträning, så ridning ett par gånger i veckan kommer att vara precis lagom.

Hampus och jag däremot... Vi kommer att rida massor! :-D Långa, lugna turer blandat med lite rejs. Jag skall försöka ha råd med både dressyr- och hoppträning varje vecka, så vi kommer någonstans i utvecklingen.

Sedan är ju midsommarafton vecka 25, så då har vi långhelg att njuta av ihop. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0