Lite bus barbacka

I tisdags hade jag egentligen tänkt att köra, men fick lite ont om tid, så det blev en ridtur istället. Red längs skoterleden och blandade gångarterna rätt friskt. Hampus tyckte inte jag var i tillräcklig balans för att galoppera fler än några meter åt gången, men roligt hade vi!
 
Rätt vad det var så prasslade det till i skogen, Hampus saktade ned till skritt och vi spanade dit bägge två. Jag förklarade för honom att det var en hare som skuttade där, men när "haren" kom ut på stigen framför oss och skyndade sig bort från oss, kunde jag konstatera att det var en grävling...
 
Så istället för att fortsätta red vi hemåt, dumt att störa en stackars grävling bara för några minuter fler galopp. Istället tog jag mig ett par galopper på grusvägen också, vilket Hampus tyckte var dumt när vi ändå var så nära att gå hem. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0