Långt emellan rapporterna

Det blir lite långt mellan rapporterna nu, men det beror inte på att Hampus inte rids. Han skrittades ut i fredags kväll och fick sedan vila i helgen på grund av vaccineringen. Därefter är planen att S rider honom måndag, han är ledig tisdag, C rider onsdag, M rider torsdag och C rider fredag. Sedan har jag äntligen semester och då kommer det bli dagliga träningar i två veckor. Bland annat hoppträning...

Kan även berätta att jag var och tittade på hans nya hem i helgen och det var riktigt fint. Stort, ljust ridhus, stor paddock, rejäla boxar i ett lagom stort stall, riktigt trevliga hagar. Fick veta att det fanns en banvall att rida på också. Där kan vi nog ha riktigt skoj han och jag...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vaaaart?? Uppsala! mvh Anneli

2010-08-23 @ 18:36:37
Postat av: Ellinor Karlström

Förstod inte riktigt frågan. Undrar du var Hampus nya hem är?

2010-08-23 @ 19:27:24
URL: http://habina.blogg.se/puss
Postat av: Anneli

Hehe, kanske otydligt ;-) Lät som ett superbra stall, så jag blev lite nyfiken vart det låg (försöker hålla ögonen öppna efter bra stallplatser i Uppsala, tills den dag då det är dags att flytta och ta med sig hästen)...

2010-08-24 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0