Noll motivation

Idag skulle jag egentligen varit iväg till Hampus för ett sista skrittpass innan tävlingen. Men jag har verkligen ingen som helst motivation.

Allt började med att tåget blev tre minuter sent, så jag missade nästa tåg och fick vänta i Upplands Väsby i 30 minuter. När jag väl kom hem insåg jag att det skulle hinna bli mörkt innan jag hann ut och reflexerna är förstås i Ariels stall.

Jag är såååå trött på att ha alla grejer i bilen och ändå lyckas jag alltid glömma vissa saker. Jag önskar så att jag hade bägge hästarna på samma ställe... :-(

Förlåt mig älskade Hampus, men du får klara dig utan matte idag. Jag hoppas att jag snart kommer ha möjlighet att träffa dig oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0