Inget besök nu heller. :-(

Usch vad jag saknar Hampus! Men imorgon tävlar jag och Ariel, så då finns det ingen chans att hinna med ett besök. Jag har i alla fall fått veta att ridskolan inte längre är i karantän, så jag kan besöka honom nästa söndag i alla fall.

Dessutom har jag fått veta att han hade noll maskägg på träckprovet, så då slipper han avmaskas efter flytten till nya stallet. Skönt!

Nu är det lite drygt en månad kvar och jag har redan börjat klura på allt som kan tänkas behövas. Får bli att titta djupt ned i plånboken... Först måste han i alla fall ha en snygg grimma och ett bra flugtäcke, för när han kommer är det bete dygnet runt som gäller.

Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0