Deppig kille

Igår var Hampus väldigt olycklig när jag hämtade honom från hagen. Ariel hade försvunnit och hur mycket han än ropade så svarade hon inte... Han blev glad när jag kom, men fortsatte ändå att gnägga ungefär varannan minut. ;-)
 
Tog in honom i stallet och provade nya regntäcket. Det satt superbra, även om Hampus tyckte att det var larvigt att ha på sig täcke. Han är en tuff kille som inte behöver täcke, påstår han... Vi får väl se hur det blir till hösten när det både är kallt och regnar. ;-)
 
 
Efter lite kraftfoder fick han gå ut igen och började förstås gnägga oroligt direkt. Men när jag var klar i stallet och var på väg därifrån, så såg jag att han hade vandrat längre in i hagen och verkade lugnare. Jag misstänker att han bara gnäggar när han märker att någon hör på. ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vilken fin blogg du har! Min tremänning hyrde Hampus från en ridskola för nån sommar sen( hon bor i Skellefteå). Jättekul att läsa om hur han har det nu :)

2012-06-26 @ 21:28:27
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se
Postat av: Ellinor Karlström

Tack snälla! Skoj att hon hade Hampus, måste varit sommaren 2009 eller 2010. :-) Då stod han på ridskola i Skellefteå.

2012-06-30 @ 14:29:40
URL: http://habina.blogg.se/puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0