Hampus kommer hem!



Äntligen kommer jag ha möjlighet att ha Hampus som min häst. Jag är så lycklig så det finns inte! :-D

1 juni kommer Hampus hem från sitt ridskolejobb och då blir det massor med roliga äventyr framöver. Då jag fortfarande velar kring om Ariel skall betäckas eller inte, så blir det antingen Rimboritten 21 juli eller Uppsalaritten 30 juni som vi debuterar på.

Om Ariel blir godkänd i sina två första Clear Round blir jag som ryttare kvalificerad att rida tävlingsklass, så då kan Hampus och jag rida riktiga tävlingar. Så skoj!



Nu börjar jakten på en bra halvfodervärd, eftersom jag helst skulle vilja hinna med både Ariel och Hampus... Men det kommer en separat annons om det!


Kommentarer
Postat av: Emma & Afrodite

Väldigt fin blogg! Bättre update får man leta efter! Men... Min stora fråga är HUR fick du tag i det blå tränset och hur mkt kostade det??

Emma

2012-05-27 @ 17:30:13
Postat av: Ellinor Karlström

Tack snälla! Den uppdateras på tok för sällan då jag inte rider Hampus så ofta, men det blir det ändring på nu när han flyttar hem. :-)



Tränset är köpt hos www.distansritt.nu som har massor med olika träns, hackamore och sidepulls i läckra färger. :-D

2012-05-27 @ 18:14:34
URL: http://habina.blogg.se/puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0