Lite mysig massage

Igår var det stallmöte, så nästan alla var på plats i stallet. Hampus var fortfarande ute, så jag hann mocka och fylla på halm innan jag tog in honom. Han uppförde sig bättre idag, men så var jag extra noga med halter också. Förhoppningsvis går det bra idag när det är dags för någon annan att ta in.
 
Sedan hade vi ett trevligt stallmöte innan jag återvände till Hampus. Hade noll lust att göra någonting, kände mig trött och matt. Så det fick bli en ordentlig genomryktning istället. Hampus tyckte det var en mycket bra idé, han stod och njöt hela tiden. :-)
 
Sedan fick han återvända till boxen medan jag gjorde i ordning foder. Pussade hejdå och susade hemåt. Halvvägs hem kom jag på att jag glömt göra betfor. :-( Som tur var så var snälla A kvar i stallet, så hon lovade att göra i ordning till honom. Tur man har de bästa stallkompisarna!
 
Idag har M hand om Hampus och kommer förmodligen att rida en sväng. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0