Omtag av blodprov

Fy vad surt! Hampus är väldigt rädd både för veterinären och att bli stucken. Nu har jag fått veta att blodprovet vi tog inte kom fram till laboratoriet dagen efter (fredag) utan först på måndagen. Det betyder ett förstört prov och en helt onödig blodprovstagning.
 
Vi kommer bli tvungna att ta om provet igen, men jag tänker vänta tills Ricky skall vaccineras andra gången så jag slipper ta ledigt från jobbet ytterligare en dag. Stackars Hampus, men jag försöker tänka att det är för hans eget bästa.
 
För övrigt har vädret varit vidrigt och det är blankis överallt, så Hampus får snällt stanna i hagen ett tag till. Nä, 2013 är verkligen ett skitår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0