Utvärdering av mål 2012

Flytta till Ariels stall. Skedde i juni, som jag längtat!
 
Få ordning på hull, muskler och kondition. Ett ständigt pågående arbete. Hullet är efter ett halvår perfekt, men jag måste hålla koll hela tiden så han inte blir för tunn. Muskler bygger han för fullt, men det finns utvecklingsmöjligheter. Konditionen kommer mer och mer.
 
Träna dressyr och hoppning regelbundet. Tja... En hoppträning och två dressyrträningar talar sitt tydliga språk. Bättring 2013!
 
Starta en CR och några T50 distansritt. Här hade jag ingen aning om Hampus dåliga träningsstatus när jag fick tillbaka honom från fodervärden. Det hade inte varit juste att starta honom, så detta mål får ändras till 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0