Lycklig Hampus och deppig matte

I onsdags åkte Hampus iväg till S. Jag följde med i bilen, då det blåste mycket och Hampus var väldigt stressad på väg in från hagen. Han klev dock rakt in i transporten och stod som ett ljus, finaste killen!
 
Han var svettig när jag lastade ur, så han fick stå i stallet och torka lite medan vi hämtade S unghäst Gina. Sedan släppte vi ihop dem i hagen. Hampus blev överlycklig. Gräs ända upp till nosen! Han brydde sig inte särskilt mycket om Gina, men verkade nöjd med livet som hagprydnad.
 
Jag saknade honom något enormt redan när jag åkte därifrån, men jag vet att det är det bästa både för honom och mig just nu. Snart, snart kommer han hem till mitt egna stall och då kommer jag kunna rida honom så mycket jag vill. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0