Stabilt sällskap

Igår åkte jag ut till Hampus, saknat honom så mycket! Vi följde med S när hon skulle transportera och löshoppa sin unghäst. Hampus klev raka vägen in i transporten och stod som ett ljus hela vägen, sedan gick han lugnt ur den.
 
Däremot var han lite busig under löshoppningen, han föredrog att stå och hänga med sin tjej än att hoppa. ;-) Avstånden mellan hindren var sisådär också, eftersom vi inte hade med oss något måttband, men jag tror att han tyckte det var ganska kul ändå.
 
Sedan gick han raka vägen in i tranporten igen och stod och väntade på flickvännen som föredrog att inte åka hem igen. :-P Till sist kom vi i alla fall hem och då blev det avduschning av svettig häst med hjälp av vattenhinkar. Dvs jag hällde vatten över hela hästen i omgångar. Han var rätt nöjd med det ändå, det var väldigt varmt igår...
 
Sedan blev det en blöt puss och hejdå, nu kommer det dröja ett tag innan jag ser honom igen. Min prins! Han är verkligen så lätt att hantera, jag glömmer det mellan varven, men han är verkligen en pärla. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0