Monotont men nyttigt

Igår blev det en sen kväll i stallet, men det gjorde ingenting eftersom jag var ledig idag. Hade redan förvarnat C om att jag skulle kvällsfodra, så jag behövde inte stressa med Hampus.
 
Vi tog på reflexer överallt och skrittade till klätterbacken. Han kämpade på, även om han tyckte att det blev tråkigare för varje varv. Det tyckte jag också, men det är enda vettiga stället att klättra på, så det är bara att stå ut. Fyra varv blev det totalt, vilket kändes mycket bra.
 
Vi skrittade hela tiden, men det blev ändå ett så pass tufft pass att Hampus var varm på sina klippta områden. Han verkade nöjd i alla fall, speciellt när vi vände hemåt igen. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0