Det tar sig

Igår skulle jag rida ut på Hampus, då det äntligen kommit lite snö. Men strax efter att jag satt upp och red iväg så fick jag ett besked som gjorde mig totalt ut balans. Kunde inte fokusera på Hampus överhuvudtaget. Men jag börjar lära mig läxan, för istället för att bli arg (för att han inte heller blev fokuserad) så insåg jag efter tio minuters skritt att jag inte skulle kunna släppa mina tankar och vara här och nu. Så jag vände Hampus och så fick han skritta hem igen.
 
Han var rätt nöjd med en liten skrittrunda i alla fall och jag var nöjd med mig själv för att jag inte lät problemen ta över ridningen. Även om jag fick "fuska" och inte rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0