Tack för alla röstningar!

Efter att ha räknat röster som dykt upp på bloggen, på fb och i maillådan, så blir det den här bilden som får symbolisera Hampus!
 
 
Jag älskar verkligen den bilden på honom, det är så mycket Hampus! Han sitter gärna en stund och spanar omkring innan han kliver upp, senast igår försökte jag fånga honom med kameran utan att lyckas. ;-)
 
Sedan blir det de här två bilderna som förstoras upp. Dels en fin exteriörbild på honom och dels en bild, som även om varken han eller jag är välsvarvade på bilden, utstrålar glädje och harmoni. :-)
 
 

För den som saknar uppdateringar i bloggen beror det på att jag varit fruktansvärt förkyld och legat i sängen i nio (!) dagar. Därefter har fokus legat på sommarhagen under helgen, så grabbarna äntligen skall få gå på gräs. Men så snart hagen är klar hoppas jag komma igång med Hampus igen. Vill ju köra och hoppa nu när jag har grejerna! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0