Tålmodig gentleman

I tisdags försökte jag och pappa spänna för Hampus för vagnen. Men vi fick inte till det. :-( Hampus stod snällt mellan oss medan jag kämpade med skaklar och skakelremmar. Hur jag än gjorde stod skaklarna ut fler decimeter från Hampus sidor och draglinorna var alldeles för korta. Suck! Jag som verkligen hade sett fram emot att få börja köra Hampus...
 
Hampus tyckte det var lite småtråkigt att det inte blev någon körning, men tröstade sig med att han ändå fick betfor i stallet efteråt. Tur att han är en sådan ängel att hantera, det är inte många hästar som står ut när man sliter och drar i selen för att försöka få skaklarna att fästa rätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0