Jogga sig mjuk

Igår var planen endast att mäta upp ett par sträckor, så jag beslöt mig för att växla mellan skritt och trav med fem minuters intervall. Vi red längs skoterleden och uppför gamla grusvägen till sandtaget. Det är ett par riktigt rejäla backar där, så Hampus fick jobba på bra. Längs skoterleden var det även en del vatten, som vi både kunde skritta och trava igenom. Känns skönt! :-) Totalt var vi ute 50 minuter och kom 4,6 km.
 
Hemma igen blev det samma ryggövningar som dagen innan, dvs höja rygg x 2, gå labyrint, kliva över cavaletti och rygga. Hampus börjar känna sig trygg i övningarna, vilket är bra. Snart hoppas jag vi ser framsteg också. :-)
 
Idag får han vila, då jag måste förbereda inför min utlandsresa. På fredag blir det en sväng uppför berget, sedan är jag bortrest till 24:e. Hampus kommer dock inte vara missnöjd, för han kommer få en hel rundbal hösilage i hagen. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0