Tänkbara tävlingar

Äntligen har tävlingsterminen för 2011 kommit. Jag är tveksam till att åka långt så här i början av vår tävlingskarriär (eh, även senare...), så här är de tävlingsdatum som är aktuella:

26 mars, Rönningeritten. Jag åker norröver för att vara hundvakt.
17 april, Lovisedalsritten.
2 juli, Björkviksritten. Endast 80 km, inget vi är redo för.
9 juli, Uppsalaritten. Fjord-SM går samma helg och den tävlingen går förstås före.
23 juli, Rimboritten.
1 oktober, Fjällnoraritten.


Tre tänkbara tävlinar är ändå inte så dumt. Lovisedalsritten har PP 20 km och CR 40 km, frågan är om jag vågar mig på en CR redan från början... På Rimboritten blir det dock CR 50 km, så då kanske det kan vara bra med en CR redan innan. Fjällnoraritten avslutar sedan med CR 50 km.

Ja, det är ju drömmen förstås. Sedan skall det klaffa med Hampus arbete, möjligheten att hyra transport och givetvis att jag får med mig medhjälpare. Men en liten början i alla fall!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg!:)

2010-10-29 @ 22:39:34
URL: http://traavtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0