Imorgon är det dags!

Sorgligt nog hann inte vojlocken bli klar i tid, men jag är mest sur att säljaren inte hört av sig överhuvudtaget. Dålig stil! Jag kommer aldrig beställa från Butiken i Stallet någon mer gång.

Räddningen blev sommarpresenten vi fick från jobbet, då vi slitit så mycket i sommar. :-) Man fick välja vad man ville ha i vår shop, så jag valde förstås ett dressyrschabrak. Tyvärr ingen bild, då jag redan lagt det i bilen. Kanske kommer det bild imorgon!

Min ena hinknisse kunde inte vara med heller och den andra måste kanske åka iväg under själva tävlingen. Men det löser sig säkert. :-)

Just nu förbereder jag det sista i packningen samt steker pannkakor till mellanmål på tävlingen. Längtar redan till imorgon, även om det pirrar i kroppen av nervositet också.

Här är en halvdålig bild på kartan jag gjort, man ser i alla fall kilometeruträkningen längst ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0