Inte såld

I söndags åkte jag ut till Hampus för lite mys och ridning. Han hade kommit springande till grinden redan när han hörde min bil och stod sedan och stirrade på mig när jag kom. Efter att ha pussat lite på honom slappnade han av. Matte hade inte sålt honom!
 
Jag har nog inte riktigt förstått hur mycket enmanshäst han egentligen är, men nu är det så tydligt. Han var överlycklig över att jag höll på med honom och skulle hela tiden nosa mig i håret eller smånafsa för att få uppmärksamhet. <3
 
Vi red en kort stund (en kvart kanske?) på en plan äng. Gjorde lite övergångar och galopp på volten, men inget avancerat. Bara att få sitta på hans rygg igen var ljuvligt, jag längtar så efter att få rida honom varje dag igen. :-)
 
Sedan fick han en dusch då det var så varmt och så fick han rulla sig ordentligt i hagens dammigaste hörn. Härligt, tyckte Hampus! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0