Tävlingsplanering 2014!

Nästa år är planen att Hampus och jag skall ut på tävlingsbanorna. Inte för att egentligen tävla, utan för att ge mig rutin innan det är dags för mig att ge mig ut med Ariel. Så spännande!
 
Planen just nu ser ut så här:
 
3 maj 80 cm hoppning Hammarstrand
17 maj 80 cm hoppning Kramfors
29 maj 80 cm hoppning Härnösand
7 juni LB:1 dressyr Matfors
5 juli LB1 dressyr Hammarstrand
9 augusti LB:2 dressyr Timrå
23 augusti LB:1 dressyr Örnsköldsvik
13 september 80 cm hoppning Hammarstrand
11 oktober LB:2 dressyr Sundsvall
 
Hampus går som c-ponny i hoppningen, fast utom tävlan då jag är över 18. I dressyren tävlar han på riktigt, men mot stora hästar, så där har vi ganska liten chans till placering. Men målet är som sagt att ge mig tävlingsrutin med att köra transport, alla rutiner kring tävlingarna, packa rätt, värma upp rätt etc.
 
Skall bli så himla skoj! Nu måste jag bara läsa på i TR och se till att vi kommer igång med ridningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0