Ny tagline?

Ja, här händer det inte så mycket för ögonblicket. Jag fick paket med fleecetäcke, schabrak och benlindor igår, så det kan nog bli lite provning idag.

Funderar på att ändra tagline, "en blogg om fjordstoet Ariels väg från liten åring till vuxen och förståndig." men vad sjutton skall jag ha istället? Nej, hon är inte vuxen än, men hon har gått en lång väg från åring och hon är fruktansvärt förståndig. Hm...

Mot Fjord-SM 2011? DM i distansritt 2014? Fjordhäst som distanshäst? SM-medaljen nästa? Nä, jag kommer inte på något bra. Tips?

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!



Jag tycker den är bra som denär!

Det var den som fick mig att börja läsa här, det ska bli väldigt kul att få se henne som distanshäst!

Mvh// Lena

2010-08-18 @ 18:25:11
Postat av: Vikky

"Ariels värld som diplomsto och allroundhäst" :D



Nej, den var inte så bra.. Kommer faktiskt inte på något heller :o tycker dock den du har är rätt bra, men du kanske man moderera lite. "Ariels väg från liten åring till välutbildad allroundhäst"?

2010-08-18 @ 23:22:03
Postat av: Ellinor Karlström

Hm... Den kanske inte är så dum egentligen? Det är kanske bara jag som tycker att den suttit där för länge. ;-) Samtidigt kan jag ju inte ta bort den om jag inte kommer på en bättre.



Roligt att höra att du börjat läsa tack vare taglinen Lena, det är nog så att den ger mer än jag tror...



Det var en intressant idé Vikky, men jag vet inte om Ariel förtjänar titeln Allroundhäst. Hon är ju inte ens inkörd. ;-) Kanske "Ariels väg från liten åring till distanshäst". Hm... Nja, den får nog vara kvar ett tag till som den är.

2010-08-19 @ 10:53:36
URL: http://habina.blogg.se/ariel
Postat av: vikky

Mja men jag kallar ju Titus allroundhäst då han ska gå hopp&dressyr, bruksridning, och SKA köras in men kanske bara inte just nu för jag inte har råd med sele... E-he. Men det är som sagt vägen MOT allroundhäst. :)

2010-08-20 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0