Drömmar om föl...



Vad gör man när man längtar ihjäl sig efter sin häst, men är för sjuk för att åka och gosa med henne? Man drömmer sig bort i konstiga feberdrömmar om föl och betäckningar och fler föl... Om inget oförutsett inträffar skall Ariel få träffa en hingst 2010. Hingsten är redan bestämd (såvida det inte nygodkänns något bättre innan dess) och faktum är att jag redan klurat ut vem som skall få betäcka fölungen, om det blir ett stoföl. Det kallas för långsiktig avelsplanering och visst har jag en röd tråd i mitt tänkande. Med betoning på röd. *skrattar åt ett skämt som bara jag förstår*

Vem vet vad som händer i framtiden, men drömma går ju alltid. Nu återvänder jag till den varma sängen och drömmer vidare. Kanske vinner vi Fjord-SM i hoppning i nästa dröm. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0