Lite shopping

I torsdags var jag en sväng till Hööks för att köpa grejer till Ariel. Hon behöver en ny grimma, så jag kan ta hem den "gamla" och tvätta den. I det här lervädret behövs det ombyte så att säga. Sedan behöver hon en gummiskrapa, eftersom hon börjat fälla nu. Använde piggborsten i onsdags, och den behöver tömmas på hår ungefär efter tio drag...

Hittade snabbt både grimma och gummiskrapa, men blev upplyst av personalen att om jag handlade för 300 kr så fick jag 50 kr rabatt. Frestande... Började kolla på saker jag absolut inte behöver nu, men som jag hemskt gärna skulle vilja ha. Lassade på mig en massa grejer innan jag faktiskt tog mig samman och blev vuxen igen.

Framme vid kassan lämnade jag fram enbart grimman och gummiskrapan, slutnota 64 kr... Gissa om jag är stolt över mig själv! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0