Hööks-besök

Jaha, då har jag varit vuxen igen. Strövat omkring på Hööks och drömt, men i slutändan enbart köpt det jag behövde. Den här gången blev det en flughuva till betessläppet, en täckesgjord att fästa svansskyddet i och ett hönät till utfodringar i boxen. Ariel har nämligen visat att hon föredrar hö i noshöjd framför på golvet. Och om min prinsessa vill ha hö i nosform så skall hon minsann få det!

Klämde lite på de klarröda fleecelindorna, men jag kan inte motivera mig att köpa dem när jag har en förpackning grå som är helt oanvända.

Kikade lite på bomlösa sadeln, men bestämde mig för att jag nog skall skaffa en från Börjes istället. Håll med om att den matchar vårt svartröda tema perfekt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den är inte bara snyggare, den är skönare också =)

2009-04-23 @ 22:55:30
URL: http://ellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0