Ökad träning

Efter en del diskussioner, efterforskningar och funderingar har jag bestämt mig för att starta Ariels distansträning på riktigt. Hon kommer kanske inte märka av så stor förändring, men jag kommer att göra det. Jag måste ju traska bredvid henne medan hon tränar...

Innan någon går i taket kan jag informera om att det handlar om avsuttna promenader i skritt, där fokus är på tiden ute, inte hastigheten eller pulsåterhämtningen. Helt enkelt ett första steg att stärka hennes kropp och förbereda hennes psyke för vad distansen kommer att innebära. Sedan är jag övertygad om att jag kommer ha nytta av träningen även i övrigt.

För visst längtar jag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0