Hingstval (igen)...

Jag ältar och ältar det här, men det är verkligen sjukt svårt.

Har utelämnat hingstar som jag inte är förtjust i, hingstar som är för nära släkt, för stora eller har dålig halsansättning. Nu ser listan ut så här:

  • Bross
  • Vilje
  • Daler
  • Ringo
  • Cheen Femtio
  • Fyndig Saluut
  • Ronja's Ben Hur
  • Stenrike Spritz
  • Isidor
  • Melvin
  • Lexus
  • Lyckängs Rex
Jag skall grubbla lite till på egen hand innan jag kommenterar hingstarna lite närmare. Gråter över att jag inte får använda fina underbara Allman.


Kommentarer
Postat av: Anna

Följer din blogg, men inte lämnat kommentarer.. Tycker det har varit en kul läsning.. Söker du fortfarande en foderhäst? Isåfall har jag ett 4 årigt fjordsto som jag kan tänka mig att låna ut pga graviditet och tillfällig tidsbrist. Hade oxå varit kul att få henne betäckt (om du vill låna hennes mage och behålla fölet) Har lite för många hästar hemma just nu...Om intresse finns så kan du maila mig.

2009-06-13 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0