Stormshopping!

Idag var jag och kompis J iväg och shoppade på Granngården (rött nosludd med kardborre) och Hööks. Vad sägs om:

Rotborste som är riktigt hård!

Beige fleecehandskar

Massageborste så jag kan massera Ariel ordentligt.

Reflexridtäcke som är tåligt mot vind och vatten, men ändå varmt med andasfunktion.

Stor reflexjacka för vinterbruk (västen ryms under!).


Terrängbootsen som jag så gärna velat ha men inte unnat mig förrän nu...


Imorgon åker jag ut till Ariel och provar allt! Eller, kanske inte jackan och handskarna...

Kommentarer
Postat av: Addi

Bootsen ser riktigt fina ut. Vad kostar de?

2010-01-06 @ 20:51:46
URL: http://addi2.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinor Karlström

De kostar 169 kr/paret och en kompis som använt dem en hel del på sin häst under hagvistelse tycker att de är suveräna. Vattenresistenta men ändå lätta så hästen inte får skav.

2010-01-06 @ 21:09:42
URL: http://habina.blogg.se/ariel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0