Ett kort besök

Igår blev det ett snabbt besök i stallet. Ställde upp Ariel på skötselplatsen, mockade och fyllde på med halm. Rengjorde även saltsten + krubban + vattenkopp + vattenhink plus att jag fyllde på med varmt saltvatten. Om nu damen bara behagar börja dricka det lite mer också. ;-)

Sedan fixade jag hösilage och morötter innan Ariel fick lite uppmärksamhet. Kratsade alla hovarna, det är en del snöstyltor nu... Tänker nog slå på sulor vid nästa skoning så jag kan rida oavsett väder framöver.

Lånade L:s tomteluva och fotade lite. Så fort jag tog fram kameran suckade Ariel och blev en väldigt uttråkad fjording. Bästa bilden blev dålig, men den kommer här i alla fall.

Nu är det snart jul och sedan blir det full fart framåt mot tävlingssäsongen. Det kommer både en sammanfattning av 2011 och en målplan för 2012 snart. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0