Uppstallad häst

kräver förstås lite andra grejer än en lösdriftshäst!

Så Ariel väntar nu på en fin namnskylt från http://dekaltext.com och fyra stycken fina tränsskyltar. Givetvis i samma typsnitt som redan finns på hennes hinkar.



Sedan måste jag leta fram ett par foderhinkar som får duga tills jag hittat röda dito. Tips emottages tacksamt! De skall helst inte vara större än 5 liter, gärna med lock. Vidare behöver hon ett par IKEA-kassar (skall köpa röda snart....) och en whiteboardtavla.

Det här kommer att bli så himla skoj!


Kommentarer
Postat av: therese

Hej surfar runt i jakt på hinkar som du har med namn. Har tänkt ge de som present till en kompis så jag blir galen varje gång jag ska göra mat åt hennes hästar. Noll ordning på hinkar. Blir över lycklig om du kan maila och berätta vart du beställt dessa :)

2012-01-20 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0