Tillfälligt ländtäcke

Ariel skall ju få ett skräddarsytt rött ländtäcke med brodyr på ena sidan. Det har varit bestämt sedan länge. Jag skall bara komma ihåg att mäta henne så jag vet hur stort ländtäcket skall vara... På ett sådant täcke är det två månaders leveranstid (jag ignorerar det faktum att hon förmodligen inte kommer behöva ländtäcke i mitten på mars) och givetvis måste prinsessan ha något annat under tiden.

Så jag köpte ett ländtäcke från jobbet!



Nej, det är inte hennes färg. Men det var billigt och verkar väldigt mjukt och behagligt. Det här ländtäcket har hon bara dagtid, kvällstid är det reflexridtäcket som gäller. Förmodligen får Hampus ärva det här ländtäcket när hennes röda kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0