Eloge till Hööks!

Posten har strulat en hel del med eftersändningen medan jag varit borta. Bland annat skickade de mitt Hööks-paket till Uppsala och inte till mina föräldrar. Paketet behövde hämtas ut senast tre dagar innan jag skulle komma hem. Panik!


Ringde till utlämningsstället, som inte kunde göra någonting utan direktiv från Posten. Ringde till Posten, som inte kunde göra någonting utan direktiv från Hööks. SUCK! Ringde till Hööks som var oerhört hjälpsamma (Tack till Angelica!) och fixade så paketet låg kvar ytterligare en vecka.


Så igår hämtade jag ut regntäcket som jag lovat Ariel:


Två flughuvor så jag alltid har en att ta på:



Longeringsdelta så jag kan ha inspänningstygel mellan frambenen:


Godis!

Ny grimma, ifall jag behöver tvätta den andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0