Kort visit

Igår var L snäll och tog hand om Ariel, jag låg däckad i sängen hela dagen... :-(

Idag var jag till stallet som hastigast, mockade och fixade foder samt kollade Ariel i hagen. Hon var så fin i benen, så där tror jag inte jag behöver oroa mig. Men hon tyckte vi kunde busa lite, eftersom jag uppenbarligen inte tänkte ta med henne på en ridtur. Sötnosen... Jag hoppas jag är tillräckligt frisk för att skritta henne torsdag eller fredag, men det viktigaste nu är inte hennes motion dagarna innan tävlingen utan att jag är frisk tills vi skall tävla!

Fem dagar kvar, bilen är fixad, hästen är färdigtränad och ryttarmeddelandet har kommit ut. Jag hostar, snorar och pluggar karta. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0