Allmänt flum

Igår kände jag verkligen inte för att göra någonting. Mitt ena tåg var lite sent och bussen ännu senare, sedan hade jag hand om Trox förutom Ariel. Segt... Så jag bestämde mig för att Ariel får helt ledigt den här veckan. Hon har inte varit ordentligt ledig sedan jul och det kan säkert göra henne gott att vila lite från kraven.

Hämtade in henne från hagen och körde en del lydnad innan hon fick gå in i boxen och äta middag. Jag hade mockat innan, så medan hon åt tog jag hand om Trox samt fixade Ariels foder. Sedan blev det lite pyssel med mitt ansvarsområde, hämtade både betfor och kornkross.

När jag väl var färdig med allt och Ariel skulle få lite kärlek så erbjöd V mig skjuts hem. Svårt val. ;-) Så Ariel fick ungefär tio minuters kärlek (dvs avborstning) innan hon fick återvända till boxen igen. Förhoppningsvis älskar hon mig ändå. :-P

Nu är det bara en månad tills jag åker upp till mina föräldrar på två veckors semester och sedan har jag bil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0