Polishäst?

Igår var det en snabbvisit i stallet igen. Ariel fick stå på skötselplatsen medan jag mockade och fixade med foder. Pratade lite skojiga saker med stallkompisarna, vi kom in på polishästarnas träning och givetvis var jag tvungen att prasseltesta Ariel med en hökasse. Hon brydde sig inte ett skvatt, så jag drog kassen över öronen (och ögonen) på henne. Ingen reaktion...

Det hade ju varit toppen om hon betett sig lika lugnt i farliga villaområdet, men det kanske kommer...

I övrigt kunde jag och F konstatera att det finns revben under det tjocka lagret av fett och päls. För nu känns de! Men det lär dröja ett bra tag till innan man kan kalla Ariel för en häst i normalhull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0