Nu har hon åkt...

I lördags klippte jag Ariels man lite kortare, så hon klarar sig ett par månader utan mitt friserande.
 
I förrgår var V snäll och tog av Ariel framskorna, sedan raspade jag till dem lite hjälpligt. Det är lika bra hon går barfota runt om när hon ändå bara skall gå i hage de kommande sex veckorna. Minst...
 
Igår, medan jag satt på tåget hem, kom lastbilen till stallet och chauffören hämtade själv Ariel i hagen och lastade. Vilken service! Snälla C såg till att passet kom med och K kom precis när Ariel klev in i lastbilen.
 
När jag kom till stallet hade hon redan åkt för länge sedan och det var väldigt tomt... Förstår inte hur jag skall stå ut så lång tid... Finaste tjejen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0