"Ny" hoppsadel!

I lördags fick Ariel vara sällskap till Hampus när han hade fysioterapeuten på besök. Hon var ganska upprörd över att ingen brydde sig om henne. ;-) S tyckte hon var så himla fin i kroppen, inte bara jag som gillar henne...
 
S kom fram till att Hampus hoppsadel inte passade honom, då den var för lång och för rak. Jag var lite irriterad över att behöva sälja den, men så provade vi att lägga den på Ariel istället. Den är aningen för lång för henne, men inte så att det stör henne. I övrigt passade den perfekt! :-D
 
Så vips har Ariel en hoppsadel som jag kommer använda ganska mycket. Vi kommer, när hon är igång igen, att jobba väldigt mycket med galoppen och då kommer hoppsadeln hjälpa mig att stå i fältsits. Känns så bra! Nu måste jag bara köpa ett par hoppschabrak i rött. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0