Glad promenad

Igår var jag så grymt ridsugen! Ställde upp Ariel på skötselplatsen ute och spolade av benen. Sedan tog jag bort broddarna runt om. Vilket underbart vårtecken. :-D Sedan sanerade jag en väldigt lerig häst, hon var så nöjd med sitt pansarlager med lera. :-P
 
Sedan var det äntligen dags att rida, första gången på två veckor! Medan jag tog fram skydden och började ta ned padden till bomlösa sadeln, insåg jag att jag hade hjälmen hemma. Suck!
 
Det fick bli en promenad istället... Solen sken och Ariel var lycklig, det var så spännande med nya vägar. Jag passade på och fota henne innan vi vände hemåt igen. Glad häst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad glad hon ser ut här. Jättesöt tjej du har. <3

2014-04-16 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0