Dumma is

I förrgår försökte jag mig på lite markarbete. Vi red fram på Storgatan först, Ariel hade handbromsen i lite, så det blev både trav och galopp. Längtar till det är bra galoppunderlag...
 
Tillbaka på gården hade jag förberett tre cavaletti för travjobb. Men redan efter första försöket blev det besvärligt. När Ariel slog i en cavaletti, så gled den på isen och avståndet ändrade sig. Suck! Försökte några gånger, men sedan fick jag sitta av och ta bort två cavaletti. Höjde upp det sista på högsta och bad om travhoppning. Ariel tyckte (till skillnad från mig) att det inte var så högt, så hon klev över varje gång. ;-) Men hon var fokuserad på uppgiften och det kändes viktigast.
 
Skrittade av bort mot B och träffade hans hund. Inga bekymmer för coola Ariel. Älskar henne så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0