Roligt med tempo matte!

I fredags körde vi längsta turen hittills. Det blev till vändplanen längs Hammarvägen. Skrittade fram ordentligt först och joggade sedan fram till T-korsningen. Några meter i skritt så hon fick pusta, sedan travade vi fem minuter, skrittade fem minuter, inkl möte med en grävmaskin (!) och vändning, därefter travade vi fem minuter igen innan vi skrittade hela vägen hem.
 
Vi var ute i totalt 45 min och jag tyckte Ariel travade på bra. Men det var ändå 10 km/h hon presterade. ;-) Får bli till att tagga upp tempot ännu mer längre fram. 
 
Men nu blir det rid- och körpaus på obestämd tid, då mitt fölvakande är avslutat och jag nu behöver hålla ordning på en busig fölunge några dagar. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0