Reviderad framtidsplan

Tack och lov för tidningen Distansryttaren! I nummer 3 2007 fanns precis vad jag sökte; "Det du drömmer om kan bli verklighet imorgon"

Jag skrev upp mina visioner, mål och strategier, vilket i slutändan ändrade min träningsplanering rätt så rejält. Så här kommer den reviderade framtidsplanen, som innehåller de mål jag vill försöka uppnå med Ariel de närmaste åren.

Våren som treåring: Visas på treårstest.
Hösten som treåring: Inridning.
Våren som fyraåring: Skolning, uteritter.
Hösten som fyraåring: Inhoppning, eventuellt kvalitetstävlan.
Våren som femåring: Tävla LC dressyr, LD hoppning.
Hösten som femåring: Tävla Debutant fättävlan.
Våren som sexåring: Tävla LB dressyr, CR distansritt.

Genom denna framtidsplan hoppas jag kunna uppnå de tre visionerna jag (just nu) har för mig och Ariel:

  • Föda upp en allsidigt utbildad och hållbar häst.
  • Föda upp en lugn och självständig häst.
  • Ta ryttarmärke IV tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Evamaria

Har du inte glömt treårspremieringen och Vetlanda?? ;)
Lycka till med henne! :)

2008-02-17 @ 09:41:38
Postat av: Ellinor Karlström

Hehe, du har helt rätt, självklart är treårspremiering med i planerna och blir det mer än 37 poäng så bär det av till Vetlanda också. :-D

2008-02-17 @ 16:25:38
URL: http://habina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0