En till utställning!

Efter lite förhandlingar med övriga delar av familjen har jag nu bestämt mig för att åka iväg till utställningen i Säter den 4 juli. Det blir lite av en generalrepetition inför den stora utställningen i augusti, så det känns riktigt, riktigt bra.

Först måste jag dock bestämma hur sjutton jag skall se ut när jag visar och sedan måste jag shoppa både kläder och träns. Försöker övertala mig själv att jag måste köpa nytt fleecetäcke till Ariel också, men samtidigt matchar ju det nuvarande täcket med hennes transportskydd...




Kommentarer
Postat av: fjordhästlover

hehe ser jag lite fel lr sitter transport skydden i fram lite fram och bak`?

2009-03-10 @ 10:09:43
URL: http://fjordhasten.se
Postat av: Ellinor Karlström

Nej, de skall sitta så där. Av någon konstig anledning är kardborrbanden fästade så det går framåt istället för bakåt. Däremot är skydden inte tillräckligt långt nere, då jag promenerade med dem på strax efter bilden. När hon åker transport skall de ju täcka både kronrand och ballar.

2009-03-10 @ 10:16:33
URL: http://habina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0