Förändringar i flocken

Ikväll får jag äntligen träffa Ariel igen, men jag misstänker att hon fortfarande är ganska ointresserad av matte. Det känns helt okej, för jag är inte så sugen på att rida heller...

Det har skett lite förändringar i lösdriftsflocken, men jag hoppas och tror att det kommer bli en bra grupp även framöver. Finaste Question (kallad Qurre) har sålts och flyttat norröver och på söndag kommer islandsvalacken Tyr att släppas ihop med de andra. Givetvis är jag bortrest och kan inte vara med. :-(

I övrigt håller jag på och försöker sammanställa en kalender med egna bilder till nästa år. Det är verkligen supersvårt att välja bilder, speciellt som jag vill ha bilderna tagna under samma månad som de skall visas i kalendern. Vissa månader har jag ju knappt tagit någon bild, medan andra månader har jag hur många som helst att välja på. Lovar att lägga upp bilderna i bloggen när allt är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0