Onödig uteritt

I söndags hade jag ingen lust att ge mig iväg till Ariel. Men jag intalade mig själv att det var bra för henne att bli igenomskrittad ordentligt. Så jag kom iväg och hämtade in Ariel från hagen.
 
Gjorde i ordning och skrittade iväg uppför berget. Tog inte många minuter förrän bromsarna var överallt. :-( Jag blev irriterad och Ariel blev irriterad. Jag bröt oss en kvist så jag kunde hjälpa Ariel att bli av med dem. Efter att vi gått uppför hela backen gav jag upp och vände hemåt. Hade tänkt mig en lång skrittur, men vi fick nöja oss med 40 minuter. Suck!
 
Ariel var dock lika nöjd att vara hemma igen, hon njöt av duschen och att få gå ut i hagen igen. I fortsättningen skall jag försöka att rida sent på kvällen, när jag kan styra över ridtiderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0