Nöjda barbacka

Ikväll blev jag ridsugen helt plötsligt, så jag skrittade ut barbacka på Ariel. Hon verkade också tycka det var skoj att komma ut, för hon skrittade på riktigt ivrigt. Strax efter att vi passerat B så spanade hon ned mot sjön och försökte stanna. Jag sa åt henne att fortsätta fokusera framåt, vilket hon lydigt gjorde. Tills det brakade till lite i skogen. Det som hon spanat på var visst några rådjur. ;-)
 
Sedan hann vi inte många meter förrän det blev fågelbråk precis bredvid oss, så vi hoppade högt bägge två. Men som vanligt hoppar hon rakt upp och står sedan stilla, så jag höll mig kvar. <3
 
Red längs asfaltsvägen upp till hammarvägen, men tog sedan stigen hem direkt igen. Fortsatte längs asfaltsvägen till vändplanen och gick sedan sista biten på gamlandsvägen. Mycket nöjda när vi var hemma. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0