Lösa planer kommande månader

Ja, jag har en plan för Ariel, men den är ganska löst baserad och kommer garanterat att ändras av diverse anledningar. Tex den första tävlingen är endast en dryg vecka efter att bil + släp besiktats, kanske måste nåt åtgärdas och då blir ju inte tävlingen av. Likaså har jag planerat in fler tävlingar än jag tänker vara med på, men hellre fler och jag får stryka än att jag missar en rolig tävling för att jag glömt skriva upp den.
 
Så här ser det ut just nu:
 
29 april 0,90
6 maj LC:1
10 maj 0,90
20 maj 0,90
26 maj LC:1 och 0,90
27 maj 0,90
3 juni 0,90
9 juni utställning
16 juni 0,90
17 juni 0,90
6 juli 0,90
7 juli 0,90
 
Det enda som är helt säkert (om inte jag/Ariel blir sjuk/skadad förstås) är utställningen 9 juni. Ska bli spännande att se vad hon får för poäng på utställning, hon har bara visats på premiering tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0